Poprowadź swoją Gildie do zwycięstwa!
Administrator
FAQ 2
każdy gracz w turze walki może wykonać 3 akcje.
dostępne akcje
-podbiec
-podejść
-zmienić broń.
Trafienia broni określają twoje statystyki
Miecze: 70%
Topory: 15%
Młoty: 20%
Maczugi: 30%
Włócznie: 55%
Łuki:45%
Kusze:20%
inne: 15%
(do sygnatury wkleić to)
Miecze: 25%
Topory: 25%
Młoty: 15%
Maczugi: 25%
Włócznie: 25%
Łuki: 25%
Kusze: 25%
inne: 10%
Powyżej są wystawione początkowe statystyki do trafienia.
Statystyki umiejętności (pola dodatkowe)
Siła: określa twoje życie (zaczynamy z 5 punktów) 1 punkt siły = 1 punkt życia
Inteligencja: określa jak bardzo umiesz walczyć bronią (zaczynamy z 5 punktów) 1 punkt inteligencji = 1 punkt do tabeli trafień (1 punkt do Tabeli trafień = 5% [UWAGA: tylko do jednego atrybutu])
Życie i XP
to będzie w notce od admina.
Tabela lvl:
1 10
2 100
3 200
4 400
5 800
6 1600
7 3200
8 6400
9 12800
10 25600
Co jeden lvl dostajesz:
1 umiejętność
3 punkty do statystyk (na początku też dostajesz 3)
Broń
Do obrażeń wykorzystujemy kostki
(są one podane w opisie broni.)
wyróżniamy:
K6, K8, K4, K10, K20
można zrobić:
2K12 -/+ 2
Na trafienie rzucamy K20
1 oczko to 5%
jeśli mamy (np.) do walki mieczem 30%
oznacza to że musimy wyrzucić max. 6 (6 X 5% = 30%)
musimy wyrzucić na styk lub mniej.
Jak wygląda walka
gracz 1 (G1)
-wyciągnięcie broni
-strzał z kuszy
-przeładowanie kuszy
Admin
strzał z kuszy (musisz wyrzucić 45%)
K20 = 6 (<= tyle wyrzuciłeś)
trafiłeś zdadjąc 5 ran (K6)
Udało ci się przeładować kuszę.
Gracz 2
idę 24m (30m na jedną akcję)
wyjmuję miecz
atakuję
Itd.
Wszelkie pytania zadawać pod spodem.
Offline