Kradzież Ta zdolność pozwala na obrabienie innego gracza. I-V - można obrabować poziomy 1-5 V-X - można obrabować poziomy 5-10 X-XV można obrabować poziomy 10-15 XV-XX można obrabować poziomy 15-20
Używanie kuszy Ta zdolność zwiększa ataki twojej kuszy. I-V - zwiększa obrażenia twojej kuszy o 20% V-X - zwiększa obrażenia twojej kuszy o 40% X-XV zwiększa obrażenia twojej kuszy o 60%
Zakradanie się Ta zdolność pozwala na zakradnięcie się do przeciwnika za jego plecy. I-V - pozwala zakraść się do poziomu 1-7 V-X pozwala zakraść się do poziomu 7-14 X-XV pozwala zakraść się do poziomu 14-20
Używanie Sztyletu Ta zdolność zwiększa obrażenia sztyletu. I-V zwiększa o 20% V-XI zwiększa o 45% XI-XV zwiększa o 60%
Rzucanie sztyletem Ta zdolnosć zwiększa obrażenia przy rzutem sztyletem. I-II zwiększa o 5% II-III zwiększa o 10%
Piorun Ta zdolność to czar przyzywający pioruna. I-V czar potrafi zabić poziom 1-5 V-X czar potrafi zabić poziom 5-10 X-XV czar potrafi zabić poziom 10-15 XV-XX czar potrafi zabić poziom 15-20
Używanie kostura Ta zdolność zwiększa obrażenia kosturem. I-V zwiększa o 20% V-X zwiększa o 40% X-XV zwiększa o 60% (Kapłan Sety może tylko dwa razy użyć tego czaru podczas walki)
Burza Ta zdolność pozwala na przyzwanie burzy. I-X potrafi zabić poziomy 1-15 X-XV potrafi zabić poziomy 15-20 (Kapłan Sety może tylko raz użyć tego czaru. Ten czar potrafi zabić trzech wrogów na raz.)
Używanie broni jedno ręcznej Ta zdolność zwiększa obrażenia broni jedno ręcznej. I-V zwiększa o 15% V-X zwiększa o 30%
Furia Zwiększa uderzenie broni. I-V zwiększa o 15% V-X zwiększa o 30% X-XV zwiększa o 45% XV-XX zwiększa o 75%
Używanie broni dwu ręcznych Zwiększa uderzenie broni dwu ręcznych. I-V zwiększa o 20% V-X zwiększa o 40% X-XV zwiększa o 60%
Fala uderzenia Ta zdolność wytwarza fale uderzeniową. I-II zabiera 50 życia II-III zabiera 150 życia
Łomot Łomot to bardzo silna zdolność wojownika. I-V zabiera 200 życia V-X zabiera 400 życia X-XIV zabiera 600 życia (Wojownik może tylko raz użyć tej zdolności)
Przyzwanie tygrysa Ta zdolność przyzywa tygrysy. I-V przyzywa jednego tygrysa V-X przyzywa dwa tygrysy X-XV przyzywa trzy tygrysy XV-XX przyzywa cztery tygrysy (Szaman Tygrysa może tylko raz użyć tej zdolności, każdy tygrys zabiera 40 życia
Używanie Łuku, miecza, młota i sztyletu Zwiększa obrażenia tych broni. I-V zwiększa o 15% V-X zwiększa o 30% X-XV zwiększa o 60%
Przyzwanie drzewca Przyzywa drzewca. I-V przyzywa jednego drzewca V-X przyzywa dwa drzewce (Każdy drzewiec zabiera za uderzenie 45 życia)
Przyzwanie niedźwiedzia Przyzywa niedźwiedzia I-V przyzywa jednego niedźwiedzia V-X przyzywa dwa niedźwiedzie (Każdy niedźwiedź zabiera z ugryzienie 50 życia)
Ukrywanie się Ta zdolność pozwala ukrywać się. I-V ukryje się przed poziomami 1-10 V-XI ukryje się przed poziomami 10-20
Podrzynanie gardła Podrzyna komuś gardło. I-V uda się podejść poziomom 1-10 V-XI uda się podejść poziomom 10-20
Używanie łuku Zwiększa obrażenia łuku. I-V zwiększa o 25% V-XI zwiększa o 50%
Wbicie sztyletu w plecy Skrytobójca wbija sztylet w plecy. I-V jest w stanie zabić poziomy 1-10 V-X jest w stanie zabić poziomy 10-20
|